"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Motive

Mi-am adus aminte de o zi in care am fost intrebata de ce tin acest blog si m-am gandit sa va spun de ce.




In primul rand, pentru ca imi face placere sa scriu si sa impartasesc ideile, parerile, supararile si bucuriile mele cu oameni carora le pasa.


In al doilea rand, nu doresc sa-mi fac o cariera din asta, asadar nu urmaresc sa am mii de comentarii sau milioane de cititori. Fiecare e liber sa citeasca ce vrea.


Si in al treilea rand, pentru ca asa vreau.


Alte intrebari?

3 Pareri:

Dodo spunea...

chowder este la mine pe blog ;) daca vrei sa privesti :P

Randy spunea...

asa e kyky :-*
cred ca unii si-au ratat cariera.. ar trebui sa se faca critici de film, etc.

r0ar spunea...

@off: nu-mi place să dezgrop postări dar...

@on: Adaugă şi pentru că poţi; şi spre deosebire de celelalte "fără număr" bloguri pe care vezi numai plagiatori -- bancuri proaste copiate, ştiri copiate încălcând drepturile de autor şi alte 'copiate' copiate -- aici, la tine, găsesc ceva diferit ce pot citi :)

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?