"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


How do you feel today?

How do you feel today?

2 Pareri:

StarDust spunea...

A S T U D N


gen :
nervoasa ca am devenit dependenta de cafea
obosita ca nu am baut de dimineata cafea
depresiva .. asa sunt de mult :))
neiubita (:))) ) nu stiu de ce zic asta
ingrijoarata.. ce tot ce se intampla in jurul meu
nerabdatoare .. astept sa vina Craciunul :))
optimista .. cand vad soarele pe cer

:*:*:*:*:*

Indru spunea...

mmmmm..i`m so aiurit!! damn:D de dimineata cnd m-am trezit primul gand a fost la cafea.. apoi in timp ce faceam cafeaua mi-am adus aminte: cat e ceasul?? emite panditoarea!!..si de grabit ce eam am uitat ca ibricu de obicei cnd e gata cafeaua are coada roshie fierbintzeala.So.. fa alta cafea.. apoi am uitat de pragul de jos re este cat doua praguri suprapuse..in fine.. cujuma de cana de cafea m-am gorepezit spre pc ca sa constat ca nu am curent:D.. ramand cu gura cascata si turnand incetisor restul de cafea pe tst`ura!!.. si de ce naibmam apucat sa scriu aici povesti acum??.. deci. aiurit.;)

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?