"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Radio Napoca FM

Înființat de curând, prin preajma zilei mele de naștere (undeva pe la început de aprilie), Napoca FM a devenit postul de radio pe care-l ascult zi de zi. Nu 24 din 24, dar câteva ore pe zi cu siguranță.
Luni, 2 iulie, am fost la sediul lor pentru a depune un CV și a da o probă de voce, pentru practică. Pentru faptul c-am ajuns luni acolo, trebuie să-i mulțumesc Ancăi (sau, cum îmi place mie să-i spun, don'șoara Scutelnicu -- am să profit de apelativul ăsta până se mărită, promit solemn), deoarece ea a fost cea care mi-a spus despre asta.
Revenind... la sediul acestui post de radio am cunoscut mai mulți oameni, extrem de simpatici și voioși. Mi-a plăcut atmosfera de-acolo și-abia aștept să-ncep colaborarea cu ei.

Napoca FM

Faptul că am absolvit Școala Radio și am ajuns să discut despre o colaborare cu cei de la Napoca FM, în scop de practică, mă fac să fredonez tot mai des versurile melodiei celor de la Vama, 18 ani:
„Visele mele se împlinesc
Cât bat din palme sau cât clipesc
[...]
Lume cât te iubesc
Sufletul mi-e bombă, explodez
Vise în mii de părți
Vi le fac cadou, împliniți-le voi
Visul meu îl trăiesc chiar acum!”

La un moment dat cineva mi-a spus că ar trebui să am vise mai mărețe decât terminarea Școlii Radio cu note frumoase. Ei bine, ideea e că, într-adevăr, am vise mult mai mărețe; să ajung în acest punct a însemnat pentru mine începutul visului. Până să-l împlinesc... mai durează câțiva ani.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?