"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Copilaria

Ca tot am avut acest subiect pentru teza de psihologie, mi-am amintit cateva lucruri legate de copilarie.


Copilaria este perioada in care nu stii nimic altceva, decat sa te joci, sa faci glume si iar sa te joci. Este cea mai frumoasa etapa din viata unui om.


Ce bine era in zilele acelea calde, de vara, in care stateam cu prietenii in fata blocului si nu faceam altceva, decat sa ne jucam cu mingea, sa sarim coarda sau sa jucam flori, fete si baieti.. Daca stau sa ma gandesc, mai sunt cateva jocuri pe care mi le amintesc pe moment: de-a v-ati ascunselea, omul negru, am venit din America ... ce vremuri..


Cand stau acum, cateodata, prin parcuri si privesc acele suflete cum alearga si se joaca tot felul de jocuri pe care, azi, adultii nu le stiu sau au uitat de mult de ele... iti cam da de gandit.


Ar fi atat de grozav sa fiu iar o copila, sa nu trebuiasca sa ma trezesc dimineata la 7, sa ajung pe 8 la scoala, sa nu existe acea graba zilnica in viata mea; mi-e dor de zilele in care desenam cu creta pe aleea din fata blocului, mi-e dor sa stau in iarba ore intregi privind acei nori pufosi, care mai de care mai interesanti, imaginandu-mi ca au o anumita forma sau ca incearca sa-mi trimita un mesaj pe care sa-l inteleg doar eu.


Era superb cand credeam ca totul se rezuma numai la dulciuri, joaca si somn, fara alte obligatii.


Copilaria e vremea aceea in care crezi in povesti cu printi si printese, in care esti absolut convins ca poti cumpara orice cu pretul unei inghetate, in care crezi ca partenerii tai de joaca abia cunoscuti, iti vor ramane prieteni pentru totdeauna. E o perioada plina de vise, de imaginatie si veselie.



Acum, cand privesc in urma, realizez ca in timpul copilariei mele am avut parte de multe clipe memorabile, care nu se pot uita niciodata.


Copilaria e frumoasa, profitati de ea cat puteti!

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?