"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Review - Cofetăria Carpaţi Cluj

Prima experienţă în cofetăria Carpaţi, după marile renovări care au avut loc în decursul acestui an, a fost una eşuată. Părere care mi-este susţinută de încă trei prieteni.
Am aflat acum câteva zile că această cofetărie, pe vremuri foarte drăguţă, are câteva specialităţi în plus faţă de cele cunoscute anterior: o diversitate însemnată de prăjituri, patiserie, vin fiert de 4 tipuri (simplu; apple brown sugar - măr, zahăr brun, scorţişoară; rosemary - rozmarin, clove - cuişoare). Aşadar, ne-am adunat patru persoane şi am hotărât să încercăm varietăţile de vinuri. Stupoarea a apărut însă pe feţele noastre când am zărit meniul cu preţurile: 7,5 lei vinul fiert simplu şi 9,5 lei vinurile fierte aromate. Dacă tot am venit, am hotărât să testăm "performanţele" celor de aici în prepararea vinului fiert şi am comandat, pe lângă restul produselor şi un Apple Brown Sugar Wine (pentru noi clasicul vin fiert cu măr şi scorţişoară, pe care îl alegem în majoritatea localurilor pe care le frecventăm). Problema apare, însă, aici. La preţul acela şi descrierea atât de siropoasă a produsului, credeam că va fi ceva cu adevărat special, dar ceea ce ni s-a oferit a fost cu totul altceva decât ne aşteptam. Nici urmă de măr sau praf de scorţişoară la suprafaţa lichidului din pahar. Chiar mă întreb cum a primit licoarea acel gust vag de scorţişoară. Nu-mi explic încă nici la ora actuală. Pe lângă toate acestea, atmosfera a fost undeva la nivelul 2, pe o scară de la 1 la 10. Designul pe care l-a căpătat această încăpere după renovări a transformat clasicul Carpaţi într-o cofetărie care nu are nicio legătură cu realitatea şi este, parcă, un spaţiu sufocant. Noroc că nu era multă lume pe-acolo. Altfel îţi părea că parcă nu ai loc nici să te deplasezi dintr-o parte în alta.
Astfel, pentru noi a fost prima şi unica seară petrecută în cofetăria Carpaţi.

Cam așa arăta vinul despre care vă vorbeam mai sus

4 Pareri:

Anonim spunea...

Preturile sunt corect trecute iar vinul din imagine arata faptul ca ai dreptate. Insa acea imagine nu are nici o legatura cu realitatea, mesele nu arata asa iar paharele sunt elegante si au sigla "Paulini cafe" Eu si cu prietenii mei apreciem vinul, voi revenii cu o imagine! Designul nu are legatura cu realitatea? Probabil pentru realitatea dumneavoastra, spatiul are un design elegant de bun gust, si nu as da vina pe nici un local pentru atmosfera de nota 2 pe care o aveti cand iesiti cu amicii dumneavoastra.

Kiki spunea...

1. Ziua bună, d-le/d-na "Anonim"!
2. Nu am spus nimic legat de faptul că preţurile ar fi incorect trecute.
3. Imaginea nu este făcută în această cofetărie (dacă ai privi mai atent/ă, ai observa că dacă dai un simplu click pe imagine, te trimite imediat la site-ul de unde este luată). Ea doar prezintă aspectul pe care îl are vinul în paharele din local. Pe lângă asta, că tot ai precizat de sigla "Paulini cafe". De ce au sigla aceasta, când cofetăria se numeşte "Carpaţi" (de ani buni, nu de ieri şi nu de azi)?
4. Legat de designul interior: gusturile nu se discută (precum, de altfel, e valabil şi în cazul produselor).
5. Chiar contează felul în care eşti tratat atunci când păşeşti într-un local. Acest lucru influenţează atmosfera.
6. Mă bucur sincer că voi v-aţi format o părere bună despre această cofetărie! Nu am de ce să neg asta, pentru că după cum spuneam cu 2 puncte mai sus, gusturile nu se discută.

PS.:
- Conţinutul aflat pe acest blog reflectă în proporţie de 99,99% diferitele mele păreri despre o multitudine de subiecte. Caut să fiu cât mai subiectivă cu putinţă, deşi relativ multe postări sunt scrise la persoana a 3-a.
- Aş prefera ca pe viitor să iasă lumea de sub anonimat (nu mă refer doar la cazul acesta), daca tot se "dau cărţile pe faţă".

Merci pentru atenţie! O zi bună!

Anonim spunea...

Pentru cultura voasta, Paulini Caffe este un brand de cafea cu care colaboreaza C. Carpati. Daca faci un review la ceva, informeazate inainte sa postezi pe internet.

Kiki spunea...

Stimabile „Anonim”,

Pentru cultura dumneavoastră, țin să precizez că în primă instanță nici măcar nu m-am legat de acest aspect privind legătura cu „Paulini Caffe”. A se ține cont!
În al doilea rând, tot pentru cultura dumneavoastră vă spun că, în mod corect, se scrie: „informează-te”. Măcar dacă spuneți ceva, faceți-o așa cum se cuvine.

BONUS: cu părere de rău vă spun, un review nu este întotdeauna în favoarea localului!

Și în încheiere,
la revedere!

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?