"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Buna dimineata!

Da, e deja ora 13.44, dar pentru mine abia acum e dimineata (si pentru inca aproximativ un sfert de populatie). Cam asa incepe o zi de duminica.. Cu o cafea in partea stanga si cu tastatura in fata. N-am fost in stare sa trag draperiile, nu cumva sa ma paleasca razele soarelui; cel putin nu inca. Mai am nevoie de o cafea..



Asta e cafeaua ce am "primit-o" de curand..


Elixirul vietii, diminetii, licoarea magica si divina care te scoala din pat si te transforma imediat intr-un angajat model, plin de resurse fizice si intelectuale este: CAFEAUA!!! Ea este consumata de mai bine de trei secole, de oameni care apartin tuturor rangurilor sociale.


Efectele benefice asupra organismului:
- analgezic: cofeina are efecte analgezice asupra organismului uman
- combate durerea de cap
- revigoreaza si ofera energie


Efectele negative ale cafelei:
- neliniste, nervozitate, stari de panica
- insomnie
- convulsii
- dependenta


Majoritatea dintre noi cunoastem aceste efecte, dar nu prea le luam in seama. Oare de ce suntem atat de indiferenti cand vine vorba de sanatatea noastra? De ce ne gandim doar la perioade scurte de timp si nu incercam sa vedem efectele tarzii? Si ne miram de multe ori ca se imbolnaveste atata lume..


Cam atatea despre cafea; m-am trezit si eu, in sfarsit.. :P E timpul sa las razele soarelui sa patrunda in camera mea. A inceput o noua zi!

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?