"Cel care zambeste atunci cand lucrurile iau o intorsatura proasta s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

Robert Bloch


Disparitia mea

De maine dispar pentru o perioada. Cand revin va voi da vesti si voi posta niste poze. M-am gandit sa scriu azi, caci maine s-ar putea sa nu mai am timp.


Vroiam doar sa nu se sperie nimeni de absenta mea. Voi lipsi aproximativ 2 saptamani. Pana atunci, va las o lista de melodii pe player, pe care le puteti asculta, de fiecare data cand intrati pe blog.


Azi a ajuns stafeta "Daca as fi..." si pe la mine:




Daca as fi:


... o floare, as fi un crin alb.
... un anotimp, as fi iarna.
... o tara, as fi Paris.
... o apa, as fi Oceanul Pacific.
... o planeta, as fi Jupiter.
... o cugetare, as fi "Cand dansezi dansul vietii, nu-ti abate privirea de la partener".
... o personalitate, as fi Pablo Picasso.
... o zeita, as fi Eos (zeita diminetii).
... o culoare, as fi rosu.
... o guma de mestecat, as fi Mentos Aqua Kiss (cranberry)
... o parte a zilei, as fi dimineata.
... una dintre lunile anului, as fi aprilie.
... o carte, as fi "La tiganci", de Mircea Eliade.
... o pasare, as fi un pescarus.
... o melodie, as fi Katie Malua - Shy boy
... un numar, as fi 9.
... tu, mi-as dori sa fiu din nou: EU.


Cam atat. Ne vedem la intoarcere.

0 Pareri:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?